piątek, 11 grudnia 2015

11/12/15

WISH LIST 

Dresslink jest mi dobrze znany już od ponad roku. To chyba najtańszy z tych wszystkich azjatyckich sklepów jeśli popatrzy się na ceny, ale słuch o nim trochę zaginął. Ku mojemu zdziwieniu oprócz ubrań można tam znaleźć wiele ciekawych akcesoriów do makijażu i zdobienia paznokci. 
Mnie najbardziej zainteresował dział z akcesoriami beauty. Jest tam multum ciekawych i przydatnych rzeczy. Ja wybrałam kilka które najbardziej przypadły mi do gustu : 


1. Ciepły Duży Zimowy Szalik 




2. Czarny Kapelusz 






3.  Zestaw 32 pędzli 


                                                                         Pędzle



4. Czarne buty za kolana 



Buty 

5. Czarne Trampki 


6. Czarny kombinezon na długi rękaw 


7. Czarny krótki kombinezon 




8. Biały Koronkowy Stanik  




9. Czarny dwuczęściowy strój kąpielowy 





10. Czarny Crop Top 


11. Biała Bluzka Na Krótki Rękaw 




12. Biała Bluzka Z Koronką 



13. Biała Bluzka Z Krótkim Rękawem 



Naprawdę warto zajrzeć na tą stronę, na pewno każdy znalazł coś dla siebie :)




7 komentarzy:

  1. Poklikalam! Bardzo fajne ubrania wybrałaś! Firma naprawdę ma duży asortyment i jest naprawdę tania i godna polecenia ;)

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 6 no marzenie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta ostatnia bluzka :)
    Poklikane
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam kochana :)
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna wishlista! Poklikałam :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy są bardzo stylowe, lubię właśnie takie ubrania :) Na Dresslink się jeszcze nigdy nie zawiodłam
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń