czwartek, 9 czerwca 2016

09/06/16




SNAPCHAT; Alexandra174

HIT SEZONU! 

 Przepiękny Czarny Kombinezon 

Przez to że mamy już lato mam dla was piękny kombinezon. Każdy sobie pewnie pomysli ze jak to czarny kombinezon na lato a otoz to! Jest mega przewiewny nie ma uczucia goraca i jest doskonaly na kazda okazje dosłownie na kazda! Mozesz wybrac sie w nim na miasto, impreze, nawet na wesele. Dzięki naszym projektom każdą rzecz mozesz wykorzystac w kilku sytuacjach i zawsze bedzie pasowac do Ciebie i do otoczenia. Kombinezon, dzięki swoim lużnym nogawkom wydluza nogi a wciecie dodaje pazura. Oczywiscie mozesz nosic pod nim stanik (ja oczywiscie zapomnialam go zalozyc) tez wyglada to mega!
Więc nie czekaj kup już teraz!
Dla pierwszych 10 osób 10% zniżki :)
Kombinezon niedługo pojawi się w naszym sklepie internetowym :)





 Fot. Dominik Rupiński

10 komentarzy:

  1. Kombinezon świetny, zdjęcia świetne, modelka cudna! <3
    https://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, a zdjęcia ładne. Pozdrawiam
    wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon niestety nie przypadł mi do gustu, ale za to buty bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się Twoje buty. Od dawna szukam właśnie takich ale kiedy już znajdę wykonanie ich nie jest zachwycające.
    Osobiście jestem wielką fanką kombinezonów i mogłabym je nosić ciągle. Nie tylko ze względu na to, że są wygodne ale i pasują do wszystkiego.

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon to fajny wybór na lato, szczególnie jeśli nie chcemy zakładamy sukienka, piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, cudowne miejsce :) Obserwuję i zapraszam również do mnie :*

    PHOTOGRAPHYBYWERONIKA LINK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcie i miejsce do zdjęć!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze kilka kilka miesięcy temu uważałam, że kombinezony są okropne i nigdy w życiu ich nie założę. Ha, teraz jestem ich fanką ! Gust kobiety jednak często się zmienia. :D Ten Twój jest świetny, niezwykle mi się podoba ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń