środa, 27 lipca 2016

27/07/16





SNAPCHAT; Alexandra174



Hello

Sukienka została zaprojektowana przeze mnie jak większość rzeczy tutaj pokazanych :) 
Ale to jest moje dziecko, moja ulubiona rzecz jaką do tej pory zaprojektowałam! <3 
Góra jest z lekkiego zwykłego przyjemnego materiału a dół oczywiście z tiulu.
Ponieważ uwielbiam czarny kolor zakładam tą sukienkę wszędzie co jest do mnie nie podobne bo mam tak ze nie chodzę dwa razy w tym samym (haha)
Jest naprawdę świetna! Jeśli się decydujesz na taki projekt przekonasz się jak bosko możesz w niej wyglądać
I stanie się ona Twoim najlepszym zakupem jaki do tej pory zrobiłaś. Dlatego nie zwlekaj kup ją już dziś i ciesz się że będziesz miała coś niespotykanego i oryginalnego.
Link do sklepu :)










10 komentarzy:

  1. sukienka jest idealna. Masz niesamowity talent. również bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie absolutdimension.com
      można ją kupić! :)

      Usuń
  2. Genialna sukienka :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą sukienkę!!! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Wgl od bardzo dawna poluję na takie szpileczki i wciąż ich nie kupiłam ;x
    Mój blog ♥ Obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Można ją kupić!? jest świetna :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka :) świetne zdjęcia
    Obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń