czwartek, 28 lipca 2016

28/07/16




SNAPCHAT; Alexandra174






Jak uwielbiam kombinezony to ten jest nie dla mnie co prawda sama go zaprojektowałam ale niestety to nie jest mój krój. 
Kombinezon ten jest przeznaczony dla osoby wysokiej szczupłej z i dużym biustem. Dla osób takich jak ja potrzeby jest kombinezon który jest bardziej luźny i zakrywa ramiona.
Oczywiście pomijając te szczegóły jest on naprawdę piękny i ubolewam że nie mogę go nosić samego bez niczego.
Jednak jak dodam jakąś bluzkę zaczyna to wyglądać dużo lepiej i zaczynam czuć się lepiej.
Kombinezon jest wykonany z bawełny, górę usztywnia gorset. 
Jest idealny na wyjście do klubu lub na urodziny w plenerze a zestawiony z bluzką to już w ogóle nadaje się do Opery :P













5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie, http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/sunshine-l-rosegal.html
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, nietypowe połączenie faktur a mimo wszystko spójne.

    OdpowiedzUsuń