wtorek, 9 sierpnia 2016

09/08/16





ABSOLUT DIMENSION
INSTAGRAM
FACEBOOK
SNAPCHAT; Alexandra174




Good Morning 

Dziś pokażę wam przepiękną sukienkę. Góra jest wykonana z białej przędzy 
a dół z prześwitującej tkaniny.
Ma dużo plusów : nie gniecie się, możesz ją od razu założyć po wyjęciu z szafy czy torby.
Nie czujesz się w niej gorąco 
Jest idealna i bardzo wygodna
Stworzona z myślą o Tobie żebyś się zawsze dobrze czuła nie ważne gdzie jesteś.
Jest już dostępna w naszym sklepie!










11 komentarzy:

  1. sesja ma swój klimat. bardzo podobasz mi się w tej pięknej sukience, wyglądasz jak prawdziwa księżniczka. sukienka jest bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Istna królewna, kreacja idealna na bal :)
    Pięknie w niej wygladasz.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna sukienka, cudownie w niej wyglądasz :*
    Pozdrawiam :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tematyczne zdjęcia ;) pięknie wygladasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka! Miejscówka na zdjęcia tez super, świetny efekt całoścowy :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do #LBA. Więcej informacji u mnie na blogu : dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia! Wyglądasz jak księżniczka ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja ! To miejsce jest idealnie dobrane to tego typu zdjęć ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa sesja jest cuuuuudowna! Wygladasz pieknie, a miejsce do zdjec dodaje wiekszego klimatu ;***
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sesja ! Uwielbiam takie zdjęcia, są niezwykle klimatyczne. A sukienka sama świetnie pasuje do nich. Myślę, że na co dzień bym takiej nie założyła, ale już wyobrażam sobie kilka sesji w niej ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sesja, niezwykle klimatyczna. Delikatna sukienka dodaje Ci uroku.

    OdpowiedzUsuń